Essence Floral Grunge Trend Edition

Dzień dobry!

01834_untitled

Dziś lakier z limitki Essence, która w Polsce nie jest (jeszcze?) dostępna: Floral Grunge. Ta seria dostępna jest np. w Niemczech. W jej skład wchodzi 5 lakierów do paznokci, z czego mnie udało się zdobyć tylko jeden, gdyż reszta była wyprzedana.

https://i0.wp.com/www.leadinginstanteyelift.com/wp/wp-content/uploads/2013/04/essence-floral-grunge-nail-polish.png

Source: http://www.leadinginstanteyelift.com

Załapałam się na kolor nr 5 Black to the Roots. Jest to ciemny grafit ze srebrnymi drobinami
w kształcie kwadratów. Lakier ma nalepkę na nakrętce „the rough”. I tutaj spieszę donieść, że każda
z tych pięciu emalii ma inne wykończenie. I tak odcień kremowy, to lekka perła, fiolet jest matowy
z shimmerem, łososiowy to krem z połyskiem, mięta ma mniejszy połysk z shimmerem, a grafit to drobinkowy półmat, który nie daje gładkiej powierzchni.

Wracając do mojej „piątki”. Lakierem maluje się bardzo dobrze, kryje po dwóch warstwach i ma bardzo wygodny, płaski pędzelek. Schnie szybko. Na zdjęciach lakier jest bez żadnego topu. Oczywiście, aby pozbyć się efektu matu, można go pociągnąć tradycyjnym topem, jednak ja to zrobię innym razem. Cena lakierów to ok 8zł.

Jak się Wam podobają te lakiery? Sięgniecie po nie, gdy się pojawią w Polsce?

01831_untitled

01832_untitled

2 uwagi do wpisu “Essence Floral Grunge Trend Edition

  1. Hmm ja jednak bym całość pociągnęła topem, wykończenie jakie daje jakoś mnie nie zachwyca. Szkoda, że udało Ci się dorwać tylko ten jeden lakier, chętnie zobaczyłabym więcej ^^

    1. niestety, tylko jeden udało się zdobyć. Następnym razem pociągnę topem, bo na swatchach widziałam, że ładnie to wygląda 🙂

Dodaj komentarz