White & holo

Dzień dobry!

05034_untitled

Dziś prezentuję połączenie, które wczoraj przyszło mi na myśl i koniecznie chciałam je szybko wypróbować. Na dwie warstwy białego kremu Classics nałożyłam dwie warstwy Holo Top’u od Colour Alike. Efekt holograficzny jest widoczny najbardziej w słońcu, w cieniu już zdecydowanie mniej, ale na tak jasnym lakierze holo daje bardzo delikatne wykończenie. Większe wrażenie top robi na ciemnych kolorach.

05037_untitled

Jednak mi się i tak podoba na bieli. A Wy, co myślicie? 🙂

05038_untitled

05036_untitled

A tu dzisiejsze mani w towarzystwie mojej ulubionej bransolety 🙂

05031_untitled

12 uwag do wpisu “White & holo

  1. Ha ha nie muszę się już do niego ślinić, bo niedługo będze u mnie ☺ u Ciebie jak zawsze cudne mani, super

  2. Wygląda super, kojarzy mi się ze słodyczami. 😉 Już niedługo będę miała swój egzemplarz holosia, no nie mogę się doczekać!

Dodaj komentarz